Dacă nu găsești răspunsul dorit în această pagină, nu ezita să mă contactezi.
Perioada de livrare a produselor este de 2-5 zile lucrătoare, de la data confirmării plății.
In situația comenzilor de produse personalizate, acest termen se poate extinde.
In perioadele aglomerate (perioada sărbătorilor) timpul de producție cât și termenul de livrare poate suferi modificări. Din acest motiv, recomand ca înainte de plasarea comenzilor online să ne contactați telefonic pentru a vă confirma timpul de execuție.
Clientul are dreptul de a returna produsele în termen de 14 de zile de la livrare, fara a fi nevoit să își motiveze decizia. Produsele vor fi returnate în aceeași stare în care acestea au fost livrate: în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele însoțitoare.
Produsele care prezintă defecte: urme de lovituri, zgârieturi sau ciobiri NU sunt acceptate pentru retur.
Produsele NU se pot returna prin Poșta Romana.
NU se acordă dreptul de returnare, produselor care sunt realizate pe comandă la cererea clientului și se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: ”Consumatorul nu poate denunța unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor în care părțile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.”
Ne dorim să fiți pe deplin mulțumiți și din acest motiv, vă asigurăm de tot suportul nostru!
De aceea, în cazul în care produsul nu îndeplineste cerințele de personalizare solicitate de d-voastră sau ajunge la d-voastră deteriorat , vom încerca remedierea cât mai rapidă a problemei.
Da, oferim livrare gratuită, în România, pentru comenzile de peste 200 RON.
Comenzile plasate pe site-ul nostru se pot achita online, cu cardul, prin procesatorul de plăți. După plasarea comenzii veți fi redirecționat(ă) pe site-ul acestuia pentru efectuarea plății.